Reklamace
Něco se pokazilo? Společně to vyřešíme. Dejte nám o problému vědět pomocí reklamačního formuláře.
Při odesílání zboží, prosíme:
- reklamované zboží zabalte do vhodného pevného obalu, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení,
- přiložte k němu kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář,
- reklamované zboží doručte osobně nebo libovolnou doručovací službou na adresu Norská móda, Areál Kantech, Masarykova 307, Bohušovice nad Ohří, 411 56
- balíček nezasílejte na dobírku, takové zásilky nemůžeme převzít.
Postup při vyřizování reklamace
Jakmile obdržíme váš balíček, budeme vás informovat e-mailem. Situaci co nejdříve prověříme a do 3 dnů vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, snažíme se však, aby doba vyřízení byla co nejkratší.
Kontakt pro odeslání zboží
Norská móda
Areál Kantech
Masarykova 307
411 56 Bohušovice nad Ohří
E-mail: fakturace@norskamoda.cz
Tel.: +420 777 109 833 (PO–PÁ 8:00–16:00)
Reklamační řád
- Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách do 5 dnů informovat prodávajícího.
- Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle do sídla prodávajícího.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Práva a povinnosti z vadného plnění jsou detailněji popsány v Obchodních podmínkách.